استانداردسازی ۶۰ درصد از وسایل بازی بوستان‌های سمنان تایید شد

استانداردسازی ۶۰ درصد از وسایل بازی بوستان‌های سمنان تایید شد

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان: استانداردسازی ۶۰ درصد از وسایل بازی بوستان‌های این شهر در گام اول به تایید سازمان ملی استاندارد رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، جواد نجاریانی گفت: در راستای معرفی سمنان به عنوان شهر دوستدار کودک از سال گذشته موضوع استانداردسازی و ایمن سازی وسایل و زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های شهر در دستور کار شهرداری سمنان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در گام  اول بیش از ۶۰ درصد وسایل بازی کودکان در فضاهای عمومی و فضاهای سبز مانند بوستان‌های عمومی و محله‌ای استانداردسازی شد که این اقدام شهرداری سمنان توسط سازمان ملی استاندارد ایران مورد تقدیر قرار گرفت .
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان افزود: به منظور استانداردسازی و ایمن سازی بقیه وسایل و زمین‌های بازی کودکان طبق دستورالعمل تدوین شده اداره کل استاندارد گام دوم طرح استانداردسازی آغاز می شود.
نجاریانی ادامه داد: با اجرایی شدن گام دوم، سمنان از معدود شهرهایی می شود که کلیه وسایل بازی در بوستان ها استانداردسازی شده و وسایل غیراستاندارد ندارد.
وی با بیان اینکه خرید وسایل جدید بازی مطابق با استانداردهای مربوطه است افزود: طی روزهای آتی ۲۳ مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن جدید در بوستانها نصب خواهد شد.
معاون شهرداری سمنان اعتبار اجرای گام دوم استانداردسازی وسایل پلی اتیلن در ۲۷ بوستان در نظر گرفته شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *