نظارت ویژه استاندارد گلستان بر وسایل بازی وتجهیزات تفریحی مستقر درزمین های بازی و شهربازی هادرایام نوروزخبر داد.

شهربازی های گلستان مورد نظارت استانداردمعاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان از نظارت ویژه استاندارد بر وسایل بازی و تجهیزات تفریحی مستقر در زمین های بازی و شهربازی ها در ایام نوروز خبر داد.معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان از نظارت ویژه استاندارد بر وسایل بازی و تجهیزات تفریحی مستقر در زمین های بازی و شهربازی ها در ایام نوروز خبر داد.
البرز گلستان/داوود مزیدی گفت: تعطیلات نوروزی در کشور و مناسب شدن شرائط جوی در گلستان، هر ساله این استان را میزبان گردشگران بسیاری می کند. اما پیش بینی می شود در سال جاری به دلیل وضعیت ناپایدار استان های شمالی کشور از لحاظ کنترل ویروس کرونا، این میزبانی با تغییراتی که دال بر افت و کاهش گردشگران است مواجه باشد.
وی افزود: اما وظیفه استاندارد در هر شرائطی پابرجاست و استاندارد چون گذشته نظارت بر وسایل بازی و تجهیزات تفریحی شهربازی های استان را که در روزهای تعطیل مورد مراجعه و استفاده بیشتر کودکان و خانواده ها قرار می گیرد، در برنامه کاری خود قرار داده تا اگر بنا به استفاده از این مراکز با رعایت پروتکل ها شد، این وسایل از لحاظ ایمنی دارای تاییدیه استاندارد باشند.
مزیدی با اذعان این مطلب که: هم اکنون در استان گلستان ۱۷ مجموعه بازی فعال و تعداد ۲۱ تجهیز بازی دارای تاییدیه وجود دارد گفت: برای اطمینان از ایمنی وسایل بازی، بازرسی ها در این ایام، با سرعت بیشتر و به طور فشرده و با گماردن نیروی انسانی بیشتر استمرار می یابد.
مزیدی تصریح کرد بهره برداران وسایل بازی باید در کنار تمامی تجهیزات تفریحی، تصویری از مجوز/تاییدیه صادر شده برای آن تجهیز را به صورت خوانا در محل قابل رویت نصب کنند تا کاربران بتوانند از ایمن بودن آن وسایل اطمینان حاصل نمایند.
وی با برشمردن سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ و نیز سامانه رسیدگی به شکایات به شماره ۱۵۱۷، خواستار ارتباط مستقیم شهروندان با استاندارد برای طرح مسائل و مشکلات حوزه استاندارد و یاری استاندارد در احقاق حقوق شهروندان شد./ انتهای خبر

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *