مجوز استاندارد وسایل شهربازی ها کنترل می شود

مجوز استاندارد وسایل شهربازی ها کنترل می شود

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد:
مجوز استاندارد وسایل شهربازی ها کنترل می شود/شرفی از کنترل وضعیت مجوز وسایل شهربازی های بروجرد خبرداد و گفت: هرگونه بهره برداری از وسایل بازی فاقد استاندارد، غیرقانونی است.

«عنایت شرفی» امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: با سرکشی مستمر گروه های نظارتی وضعیت استاندارد وسایل بازی شهربازی های بررسی می شود.
رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد با بیان اینکه وسایل بازی شامل استاندارد اجباری است، افزود: بهره برداران آنها ملزم به رعایت موارد قانونی و مسائل ایمنی و کیفی هستند.
وی در ادامه با تشریح وضعیت استانداردسازی تجهیزات شهربازی مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد ، بیان کرد: مجتمع دیپلمات سنتر یک مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری است که به تازگی در شهرستان بروجرد افتتاح شده است و از همان ابتدای طراحی و ساخت، استانداردسازی تجهیزات بازی به مالکان و بهره برداران اعلام گردید و ایمنی و استانداردسازی وسایل بازی در صدر توجه قرار گرفت.
شرفی افزود: به استناد گزارش سامانه نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی، ۳۷ تجهیز بازی مستقر در مجتمع دیپلمات سنتر شهرستان بروجرد اعم از تجهیزات سبک و نیمه سنگین دارای مجوز استاندارد می باشند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۱ تجهیز دارای مجوز استاندارد در شهربازی ها و پارک های بازی این شهرستان مستقر هستند و هرگونه بهره برداری از وسایل بازی فاقد استاندارد، غیرقانونی بوده و بهره برداران آنها ملزم به رعایت موارد قانونی و مسائل ایمنی و کیفی در آنها هستند.
رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد با تقدیر از همکاری مناسب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: طرح نظارت بر استاندارد خدمات و کالا از برنامه های محوری اداره کل استاندارد شهرستان بروجرد است.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *