ساخت شهربازی بزرگ شیراز کلید خورد

ساخت شهربازی بزرگ شیراز کلید خورد

شیراز-ایرنا-ساخت شهربازی بزرگ شیراز کلید خورد/اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، طرح امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی فیزیکی شهربازی بزرگ شیراز با وسعت ۳۰ هکتار در اراضی ۲۰۲ هکتاری انجیره را به تصویب رساندند.

در یکصد و چهل و سومین نشست شورای اسلامی شهر شیراز، نامه شهرداری این شهر در مورد طرح امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی فیزیکی شهربازی بزرگ شیراز با وسعت ۳۰ هکتار در اراضی ۲۰۲ هکتاری انجیره مطرح شد و با رای موافق اعضای این نهاد به تصویب رسید.

لایحه شهرداری شیراز مبنی بر اصلاح مصوبه «دستورالعمل تشویقی، نوسازی بافت‌های فرسوده» دیگر موضوع مورد بررسی در این نشست بود که با کسب بیشترین آرا و با لحاظ اصلاحات لازم مصوب شد.

همچنین طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورا در خصوص تهیه لایحه دستورالعمل حمایت از کسب‌وکارهای نوپا (استارت آپ‌ها) در حوزه فناوری اطلاعات در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و با تصویب این طرح، شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت ۲ هفته لایحه دستورالعمل حمایت از اینگونه کسب‌وکارها را تهیه و به شورا ارائه کند.

لایحه شهرداری شیراز درباره تغییر پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی این شهر از مسکونی ۲ طبقه به مسکونی سه طبقه، از موضوع های دیگری بود که در این نشست مطرح شد و به تصویب رسید.

همچنین در این نشست در قالب مصوبه ای که از سوی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز مطرح شد و با کسب آرا لازم به تصویب رسید با تغییر نام پل طبیعت به نام پل زندگی، نامگذاری خیابان بی‌نام طلاییه ۱ به نام شهید «ابوالفضل اوجی»، نامگذاری کوچه شماره سه خیابان مریم در بلوار آزادگان به نام شهید «محمد وفادار»، نامگذاری کوچه شماره ۱۰ خیابان سلحشوران به نشانی بلوار تخت جمشید به نام شهید «مهدی نجفی» و نامگذاری کوچه ۴۷ بلوار استقلال به نام شهید «حجت‌الله خرم دشتی» موافقت شد.

همچنین با تغییر نام بلوار جمهوری واقع در گویم به نام شهیدان زمانی مواقفت و مقرر شد تابلویی با تصاویر برادران شهید «اصغر و مهدی زمانی»، برادران شهید «رحیم و کریم زمانی»، برادران شهید «حمیدرضا و علیرضا زمانی سودرجانی» و برادران شهید «محمدرضا، علی‌رضا و احمدرضا زمانی» در این بلوار نصب شود.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *