۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمپ شد

۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمب شد
۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمپ شد

۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمپ شد//مدیرکل استاندارد استان فارس از پلمپ ۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در ۴ ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: علت پلمپ این وسیله‌های شهربازی عمدتا انقضای گواهی نامه استاندارد و یا نقص بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز: مرتضی رهنما  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۳ مورد بازدید و بازرسی از مراکز تفریحی این استان توسط کارشناسان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به استانداردسازی شهربازی‌های این استان، ۵۷۰ دستگاه دارای مجوز و پروانه معتبر هستند و هیچگونه مشکلی ندارند.

رهنما از پلمب ۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در ۴ ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: علت پلمب این وسیله‌های شهربازی عمدتا انقضای گواهی نامه استاندارد و یا نقص بوده است.

مدیرکل استاندارد استان فارس تاکید کرد: استانداردسازی تجهیزات، زمین و شهربازی از الزامات قانونی است، لذا بهره‌برداران باید نسبت به دریافت تائیدیه بازرسی از اداره استاندارد اقدام کنند.

وی از بازرسی یکصد و ۳۱ جایگاه سوخت فعال CNG در استان خبر داد و اظهار کرد: در این بازرسی‌ها ۲۵۰ نازل مورد آزمون اداره استاندارد قرار گرفت و مورد خاصی مشاهده نشد.

رهنما با تاکید بر اینکه مخازن سی‌ان‌جی مشمول استاندارد اجباری است، بیان کرد: جایگاه‌هایی که ۵ سال از عمر آن‌ها می‌گذرد مکلفند تست آزمون مخازن خود را انجام دهند و این تست از اردیبهشت ماه در استان آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه  استفاده از گاز مایع برای سوخت خودروها غیر قانونی و تخلف است، افزود: گاز مایع در سبد سوخت خودرویی هیچ جایگاهی ندارد و مورد تائید اداره استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد استان فارس تصریح کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب واحدها به تولید کالا با معیارهای استاندارد، امسال ۳۰ مورد پروانه استاندارد جدید برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *