بازگشت شادی وهیجان به مجموعه ارم سبزپس ازچندماه تعطیلی

بازگشت شادی وهیجان به مجموعه ارم

بازگشت شادی وهیجان به مجموعه ارم سبزپس ازچندماه تعطیلی،بدلیل همه گیری وشیوع ویروس کرونا،خوشبختانه بدنبال بازگشایی باغ وحش مجموعه،بنابرهماهنگیهای بعمل آمده توسط مسیولین محترم بنیادوستادملی مبارزه با کرونا وسایرمسیولین محترم ذیربط،مجوزفعالیت این مجموعه وشهربازی بزرگ کشورنیزبا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی واصول فاصله گذاری صادرشد.واین مجموعه بزرگ از امروزدوازدهم خردادبارعایت تمامی اصول و درنظرگرفتن برخی ازمحدودیتهامجددا شروع به فعالیت مینماید.
درطی سالیان سال، صدای خنده وشادی کودکان وجوانان،همچون خونی در رگهای این مجموعه شادی آفرین بوده وامیدواریم با کاهش روندبیماری کرونا،شاهدبازگشت این مجموعه به روزهای اوج باشیم.

دوباره شادی ودوباره هیجان در شهربازی ارم سبز

مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز، یکی از اماکن تفریحی مشهور و قدیمی پایتخت است که در غرب تهران قرار دارد و مساحت آن به ۷۰ هکتار می رسد. این مجموعه بیشتر به واسطه شهربازی اش شناخته می شود و از مقاصد هیجان انگیز تهران به شمار می رود. در شهربازی این مجموعه سه بخش روباز با بیش از ۸۰ دستگاه سنگین ونیمه سنگین وجود دارد و شهربازی سرپوشیده آن نیز با عنوان قلعه سحرآمیز فعالیت می کند. باغ وحش ارم هم بخشی از این مجموعه است که با نام باغ وحش تهران نیز شناخته می شود و بزرگترین باغ وحش تهران است. حداقل ۱۳۰ گونه جانوری در این باغ وحش زندگی می کنند و مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرند. دریاچه قایقرانی ارم بخش دیگر مجموعه را تشکیل می دهد که قابلیت قایقرانی و ماهیگیری دارد و می تواند لحظاتی خوش را برای تان بیافریند. در قسمتی از این مجموعه و در کنار شهربازی ارم، استخر روباز ارم دایر است که به بانوان اختصاص دارد و مکانی مناسب برای علاقه مندان به شنا و حمام آفتاب به شمار می رود. بساط جنگ های شادی و تئاترهای کمدی و نمایش های کودک نیز در مجموعه ارم برپاست و شما می توانید ساعاتی سراسر خنده و شادی را در آنها تجربه کنید.

مجموعه ارم علاوه بر داشتن تفریحات متعدد، امکانات خوبی را نیز در خود جای داده است که از میان آنها می توان به سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، فضاهای پیک نیک، فضای سبز، آبخوری ها، رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های مختلف، پارکینگ وسیع، تالارهای پذیرایی و … اشاره کرد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *