معرفی شهربازی سرپوشیده دبی ( IMG Worlds )یکی ازبزرگترین شهربازی های دنیا

معرفی شهربازی سرپوشیده دبی ( IMG Worlds )

یکی از بهترین تفریحات از نظر کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان تفریح شهربازی و سرگرمی با وسایل هیجان انگیز می باشد و در سراسر دنیا میلیون ها شهربازی ساخته شده است که هریک ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند . این بار قصد داریم به شهربازی دبی ( IMG Worlds ) که یکی از شهرهای مدرن و لوکس و بسیار جذاب در جهان است برویم و یکی از بهترین مناطق گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید .
آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است

شهر بازی آی ام جی ورد دبی

این جاذبه گردشگری مشهور در دبی این امکان را به شمامی دهد تا از آب و هوای گرم دبی فرار کنید و وارد این شهربازی سرپوشیده شوید چون این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاری یک بیلیارد دلاری و کاملا سرپوشیده و دارای دمای کنترل شده و بسیار مطبوع و خنک این امکان را به شما می دهد تا نهایت تجربه و لذت را از آن خود کنید . شهربازی آی ام جی ورد ( IMG Worlds ) از مکان های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در شهر دبی است در اینجا همه وسایل بازی از شخصیت های محبوب کارتون های معروف و روز دنیا موجود و نکته مهم اینجاست که این مکان از انیمیشنی مارول الگو برداری شده است .

مارول یکی از مشهورترین کمپانی های سازنده در زمینه مشهورترین کارتون های معروف دنیاست که از نمونه آثار مشهور آن می توان به کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی اشاره کرد . جالب است در سفر به دبیبدانید که ، آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است که با وسعتی معادل ۱۴۰ هزار متر مربع است و امکان پذیرای ۲۰ هزار گردشگر را در طول روز دارد و دارای هزاران جاذبه تفریحی از جمله : ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز با موضوع کاراکتر های کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک را دارد .

علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در این مجموعه انواع رستوران ها ، فروشگاه خرید خوراکی ، سینماهای مختلف ، فروشگاه های لباس با تم شخصیت های معروف نیز موجود است . شما در حضور در آی ام جی می توانید به دنبال تجربه هایی جدید باشید و اینجا برای خانواده هایی تعبیه شده است که می خواهند سلیقه خود را از کارتون مرد عنکبوتی به کارتون دایناسورها ( Velociraptors )  و کارتون پاورپاف گرلز ( Powerpuff Girls ) تغییر دهند . این مجموعه به چهار قسمت تفریحی تقسیم بندی شده است که می توان به : عجایب ، شبکه کارتون ، دره گم شده ماجراهای دایناسورها ، سینما سه بعدی تفرجگاه IMG و جاذبه های تفریحی را می توان نام برد .

شهربازی imgworlds

نکته قابل توجه اینجاست که در ساخت ترن های اصلی این مجموعه برای ساخت این شهربازی از شخصیت های کارتون های مشهور الهام گرفته شده است ، برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های ۳ بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است . این پارک تفریحی به دنبال این است که که در پی این همه تلاش در تمامی این سالها ” مقصد نهایی گردشگری بین المللی ” را از آن خود کند و مردم را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند و کاملا موفق هم شده است . مدیر عامل موفق شهربازی IMG  ، لنارد اتو در مورد برنامه جدیدی بنام ”  قلمرو ممنوعه  ” در این مجموعه صحبت می کند که قصد دارد از ۷۰ دایناسور رباتیک در آن استفاده کند و تفرجگاهی بی نظیر را به معرض دید گردشگران بگذارد .


” IMG Worlds ” در یک نگاه تجمیلی


مکان : امارات متحده عربی ، دبی  

تم : مارول ، ماجراجویی در دنیایی از دایناسورها ، شخصیت های کارتون های مشهور دنیا


مالک : گروه Ilyas & Mustafa Galadari  


تاریخ افتتاح : ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ 


فصل فعالیت : تمامی فصول سال 


وسعت : ۱۴۰ هزار متر مربع 


وب سایت رسمی : http://www.imgworlds.com

شهربازی imgworlds دبی

قیمت بلیط و ساعات کاری شهر بازی IMG Worlds دبی

قیمت بلیط شهربازی ” IMG Worlds ” به شرح زیر می باشد :

برای هر نفر بزرگسال ۳۰۰ درهم امارات (۵۶ یورو)

کودک زیر یک متر و ۲۰ سانتی متر ۲۵۰ درهم

کودک زیر ۳ سال و زیر ۹۰ سانتی متر رایگان است.

ساعت کاری شهربازی  IMG Worlds به شرح زیر می باشد :

این مجموعه در تمام ۳۶۵ روز سال باز است و اینکه :

یکشنبه  تا چهارشنبه از ۱۱ صبح تا ۹ شب 

پنجشنبه ، جمعه و شنبه از ۱۱ تا ۱۰ شب 

البته این ساعت ها نسبت به روزهای مختلف با توجه به مناسب های مختلف رسمی این کشور قابل تغییر است .
معرفی شهربازی سرپوشیده دبی ( IMG Worlds ).

چگونه به شهر بازی دبی برویم؟

در صورتی که گروهی سفر می کنید می توانید به لیدر خود مراجعه نمایید تا در این گردش ثبت نام کنید و گروهی به این مکان بروید. اگر میخواهید به صورت انفرادی سفر کنید میتوانید از طریق زیر به شهر بازی IMG Worlds دبی بروید :

متاسفانه در حال حاضر هیچگونه مترو و ایستگاه اتوبوسی نزدیک به شهر بازی IMGworlds وجود ندارد و بهترین گزینه گرفتن تاکسی است که شما در هر کجایی که هستید میتوانید مستقیم به اینجا بروید و اینکه شهربازی آی ام جی IMGworlds در خیابان شیخ زائد در اتوبان E311 چسبیده به دهکده جهانی می باشد که بهترین راه استفاده از گردش های گروهی می باشد . امکانات جانبی شهربازی IMG Worlds دبی :  

پارکینگ رایگان در این مجموعه با ظرفیت بالا 


صندوق امانات برای نگه داشتن وسایل شخصی شما عزیزانکه با توجه به ابعاد وسایل شما هزینه های آن متغیر است .


دستگاه های خود پرداز در ورودی اصلی ، مجاورت صندوق امانات و در لابی ورودی سالن قرار دارد .


مرکز کمک های اولیه و خدمات رسانی به بازدید کنندکان این مجموعه تفریحی امتیاز ۰.۰ از ۵ | از بین امتیاز دهنده به معرفی شهربازی دبی ( IMG Worlds )

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *