هرگز بدون رفتن به این شهربازی ها بمبئی را ترک نکنید

شهربازی های بمبئی


بمبئی در هند شهری است که می توانید در میان غذاهای خیابانی اش شکم گردی کنید، در ساحلش با تماشای امواج، لحظاتی آرامش بخش را بگذرانید و یا به دیدن جاذبه هایش بروید و سرگرم شوید. اگر ماجراجویی و هیجان دوست دارید شهربازی های مجهز و خوبی در شهر هست که شما را به نهایت سرگرمی می رساند. وقتی در شهری مثل بمبئی هستید نمی توانید شهربازی ها را نادیده بگیرید چون طوری طراحی شده اند که شما را با سرگرمی های متنوع به دوران کودکی تان می برند. مدتی وقت بگذارید تا در این پارک های تفریحی کمی از روزمرگی فاصله بگیرید، هم بازی های آرام را تجربه کنید و هم سوار ترن هوایی هایی شود که پارک های بمبئی به آن ها معروف هستند. شهربازی های شهر با نهایت خلاقیت طراحی شده  تا گردشگران را جذب و سرگرم کند و لحظات شادی را برایشان رقم بزند. سرسره های بزرگ، ترن هوایی، بازی های سرپوشیده و … از تفریحاتی هستند که در این شهربازی ها می توانید آن ها را امتحان کنید. در ادامه الی گشت را همراهی کنید تا تعدادی از معروف ترین شهربازی های بمبئی را به شما معرفی کنیم.

پارک آبی های بمبئی

اسل وورلد (essel World)

هرگز بدون رفتن به این شهربازی ها بمبئی را ترک نکنید

«اسل وورلد» در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و بیشتر گردشگرانی که به بمبئی می روند حتما از این پارک جادویی دیدن می کنند. این شهربازی که در جزیره Gorai قرار دارد بزرگ ترین و یکی از اولین شهربازی های هند است و به وسایل بازی بزرگ و ترن هوایی هایش معروف است.

اسل وورلد

واتر کینگدوم (water Kingdom)

این پارک که بزرگ ترین پارک آبی موضوعی آسیاست و در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده در Gorai قرار دارد و مطمئنا از سرسره های بزرگ و هیجان انگیزش خوشتان می آید. در هر سن و سالی که باشید این پارک بازی های تفریحی هیجان انگیز و خوبی برایتان دارد.

واتر کینگدوم

فانتاسی لند (Fantasy Land)

یکی از سرگرم کننده ترین شهربازی های بمبئی است که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده و در شرق Jogeshwari قرار دارد. مهم نیست چند سالتان است این پارک با بازی های تفریحی متنوعش اش حتما سرگرمتان می کند . امروز گردشگران از سراسر هند و جهان به این پارک باشکوه که در منطقه سرسبز و زیبایی قرار دارد می روند.

فانتاسی لند

پارک آبی سوراج (Suraj)

این پارک آبی یکی از معروف ترین پارک های آبی بمبئی است و برنده جوایز بین المللی و ملی زیادی شده است. اینجا بهشت تفریحات آبی هیجان انگیز است و برایتان ماجراجویی های باورنکردنی ای دارد.

پارک آبی سوراج
هرگز بدون رفتن به این شهربازی ها بمبئی را ترک نکنید

پارک آبی شانگریلا (Shangrila)

پارکی فوق العاده برای داشتن لحظاتی خوش به همراه دوستان و خانواده است و چون در محیطی آرام قرار دارد مکانی ایده آل برای دور شدن از هیاهوی شهری در آخر هفته هاست. کسانی که در هتل این پارک اقامت دارند می توانند بدون پرداخت ورودی وارد این پارک آبی شوند.

پارک آبی شانگریلا

پارک آبی نیشیلند (Nishiland)

پارک آبی معروف بمبئی ویژگی های سرگرم کننده زیادی دارد که گردشگران را از سراسر دنیا به اینجا می کشاند .در این پارک برای همه سنین بازی ها و سرسره های آبی هست. برخی از بهترین امکانات این پارک شامل استخر موج و سرسره های شیرین است و در کنار همه این سرگرمی ها رستوران های زیادی با غذاهای خوشمزه هم دارد.

پارک آبی نیشیلند
هرگز بدون رفتن به این شهربازی ها بمبئی را ترک نکنید

منبع:الی گشت

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *