شش شهربازی جذاب در جهان

شور و هیجان و تفریح در یک مکان ایمن و مهیج برای هر فردی جذاب است. در شهربازی ها افراد هیجان و آدرنالین بسیار زیادی را تجربه می کنند، محلی که از کوچک تا بزرگ برای قدم زدن در آن و تجربه بازی ها هیجان زده هستند، با پیشرفت دستگاه ها و ماشین های بازی در حال حاضر هر شخصی جرات سوار شدن به این دستگاه ها را ندارد مگر افرادیکه هیجان برایشان یک نوع تفریح است. حالا جالب است بدانید که شهربازی هایی در دنیا وجود دار که بسیار معروف هستند و خود به تنهایی انگیزه ای برای سفر کردن به آن کشورها برای مسافرین و حتی اقامت در آن کشورها است. بد نیست با هم مروری داشته باشیم به این لیست هیجان انگیز .

شهربازی در نیوجرسی

شهربازی کینگداکا که در نیوجرسی واقع شده است بزرگ ترین و مهیج ترین ترن هوایی جهان را دارد که  البته بسیار هم وحشتناک است وهر کسی جرات سوار شدن به این دستگاه را ندارد . این ترن هوایی به ارتفاع ۱۳۹ متر و با سرعت ۲۰۶ کیلومتر حرکت می کند و فقط در ۳.۵ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۲۰۶ کیلومتر می رسد . در ساخت این ترن هوایی ایمنی کامل رعایت شده است و علاقمندان با خیال راحت می توانند سوار آن شوند و به آن شهربازی اطمینان کنند. هرچند افراد کمی هستند که میتوانند این ریسک را بکنند و ترنی با این سرعت وارتفاع را تجربه کنند.

شهربازی باغ های تیوولی دانمارک

این شهربازی از قدیمی ترین پارک هایی است که در سال ۱۸۴۳ میلادی ساخته شده و توانسته میزبان خوبی برای کسانی که به دنبال هیجان و لذت هستند، باشد. این پارک در مرکز پایتخت قرار گرفته است و هم مردم شهر و هم گردشگران را به خود جذب می کند. در این پارک وسیله های زیادی قرار گرفته است که هر کدام از آن ها اوج هیجان را به مردم منتقل می کنند. در این پارک قدیمی ترین و جدیدترین وسیله ها تدارک دیده شده است و تلاش شده است که در آن مدرن ترین وسایل بازی هم برای دوست داران لذت و هیجان فراهم شود. در این پارک یک ترن هوایی وجود دارد که جزء بهترین ترن ها بین پارک های مختلف است که از دامنه های کوه حرکت می کند. این ترن هر سه پیچ معکوس پارک را در بر می گیرد و شما با سوار شدن این وسیله های مهیج می توانید آدرنالین را به بالاترین حد ممکن تجربه کنید.این پارک دومین پارک قدیمی فعال در دانمارک است و سالانه ۴ میلیون و ۳۳ هزار بازدیدکننده را به خود جذب می کند و بهترین شهربازی در اسکاندیناوی محسوب می شود.

در این پارک شما کارناوال ها را مشاهده خواهید کرد و یا ساختمان های خیالی و عجیب و غریبی که ساخته شده است . در این پارک سالن تئاتر، رستوران، باغ گل، و کافه در نظر گرفته شده است تا علاوه بر سرگرمی دیگر خدماتی که بازدیدکنندگان نیاز دارند را به آن ها ارائه دهند .

شهربازی یونیورسال استودیوز فلوریدا

شش شهربازی جذاب در جهان

این پارک زیبا جزء جاذبه های گردشگری بین المللی از دو پارک موضوعی تشکیل شده است که یک قسمت آن یونیورسال استودیوی فلوریدا و قسمت دیگر پارک جزیره ماجراجویی یونیورسال است. در این پارک هیجان را با بخش هایی از قسمت های فیلم های محبوب تلفیق کرده است تا نشاط، شادابی و جذابیت بیشتری را به مردم ارائه کند. در این شهربازی از فیلم هایی مثل ای.تی، موجود فرا زمینی یا سیمپسون ها برای اجرا در پارک استفاده می شود با توجه به خلاقیتی که در این پارک به کار گرفته شده مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است مانند قسمت هاگزمید و کوچه دیاگون.

کسانی که به فیلم های تخیلی و یا رمان های فانتزی علاقه دارند می توانند به این پارک مراجعه کنند و علایق خود را در دنیای واقعی تجسم کنند و لذت ببرند. در این پارک گردشگران می توانند هری پاتر را از نزدیک ببینند و با هری پاتر و دوستانش در ماجراجویی های هیجان انگیز شرکت کنند.

شهربازی دیزنی لند توکیو

شش شهربازی جذاب در جهان

شهربازی دیزنی لند جزء محبوب ترین و معروف ترین شهربازی ژاپن محسوب می شود و سومین پارکی است که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. این پارک تقریباً سه دهه است که فعالیت خود را شروع کرده و به تازگی پارک های موضوعی و جاذبه های دیزنی را در خود جای داده است مانند دزدان دریایی کارائیب، کوه اسپلش و پرواز پیتر پن. این پارک زیبا نزدیک به ۴۷ هکتار وسعت داد و اولین پارک دیزنی محسوب می شود که خارج از ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. در سال ۲۰۱۳ تعداد بازدیدکنندگانی که به این پارک مراجعه کردند نزدیک به ۱۷.۲ میلیون نفر بوده است. این پارک در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون جزء پردرآمدترین پارک های دنیا به حساب می آید و تا سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۴۰ میلیون نفر از این شهربازی بازدید کردند که این جمعیت از کل جمعیت ژاپن بسیار بیش تر است.

شهربازی والیبی بلژیک

شش شهربازی جذاب در جهان

این شهربازی یکی از بهترین شهربازی های دنیا برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود. شهربازی والیبی هر ساله تعداد زیادی از خانواده ها و گردشگران را به بلژیک جذب می کند و یک محیط کاملاً منحصر به فرد را برای افراد ایجاد کرده است. در این پارک ۴۰ جاذبه مهیج وجود دارد و همچنین ۱۶ جاذبه برای کودکان و از وسیله های بازی در این شهربازی به صورت کاملاً خلاقانه و متفاوت استفاده شده تا بازدیدکنندگان را به وجد بیاورد و لحظات خوشی را برای آنان رقم بزند. در این شهربازی دو گروه موسیقی w.A.B و SKUNX فضای این پارک را متفاوت کرده اند و باعث ایجاد سرگرمی خانواده ها و کودکان شان در این پارک شده اند.

شهربازی سرزمین لگو دانمارک

این شهربازی یک سرزمین کوچک و بسیار هیجان انگیز است که به طور کامل از آجرهای لگو ساخته شده است. در این پارک که در دانمارک است شما می توانید چیزهای جادویی زیادی ببینید که شما را هیجان زده کند مانند تعقیب یک روح در یک آینه جادویی که باعث وحشت بازدیدکنندگان می شود و یا آزمایش های مهیج و جذابی مانند معلق شدن افراد در هوا که اینها تنها قسمتی از هیجانات این پارک بزرگ است. این سرزمین بهترین شهربازی سرپوشیده برای کودکان است، در این شهربازی شما می توانید بازی هایی را انجام دهید که ترشح آدرنالین بدن شما را افزایش دهد. این بازی های مهیج مانند خانه شکار ارواح که بسیار ترسناک است و یا خون آشام ها که معمولاً هر کسی جرات بازی در این قسمت ها را ندارد. در این پارک ماشین هایی طراحی شده است که بر روی برف حرکت می کنند و بسیار وحشت آور هستند .

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *